Saturday, September 12, 2009

Tempat: Envie Club
Waktu: Some ungodly hour (ala time time kutu embun suke merayau tu)

Abs: (Sambil melihat gelagat si mamat ni yang berkaca mata hitam bukak 'move' kat lantai tarian atau lebih dikenali sebagai dance floor)White guys dance funny..
Sasi: White guys have money...
Hey! I rhymed.(chewah chewah hebatnyer dier!)
You know when I was in Thailand I was like a white guy? (kawan I ni is obviously Indian)
Abs: You danced funny?
Sasi: No! Cos youre a foreigner they think you got a lotta money. So I mean I was Like a White guy to them. (lepas tu conversation berikut takleh nak citer sebab ini blog rating 'U' hehe)

Saya taK racist tau cuma nak share lawak jer. Kalo tak lawak sorry la, kalo lawak gelak la, kalo tak paham ...er maknanye lawak yg tak jadi. Tapi masa tu sumpah klakar. Hidup kempen 1M. Kalo tak tau kempen 1M shoot yourself please! Eh I mean only if u r Malaysian. Ok gile boring dan poyo post ni. takde modal jes feel like typing stuff.

Yawn. goodnoight x0x0x0x0x0

3 comments:

Hanis Zalikha said...

You danced funny? Hahaha classic Jay.

Jaishana Logan said...

I miss you laughing at my jokes la. Bila balik kl? Then we can barbecqe and hope the next day it rains then wash d barbecue pit in the rain..or at least try to =p haha

Hanis Zalikha said...

hahahahahahahahaha siap letak sabun